Ads_700x200

czwartek, 18 grudnia 2014

Efekty FX - pirotechniczne video

Witam,

Słuchajcie - taki mały przerywnik ;) .... bo mój spec od efektów FX pirotechnicznych w filmie o Ruprechcie - pewnie pamiętacie to: https://www.youtube.com/watch?v=imE0GoCwQi8#t=979 ... strasznie mnie wkręcił ostatnio. Poprosił mnie bowiem o to abym założył jego kurtkę i okulary, a także żebym udawał że idę w studio, żebym zdjął okulary i spojrzał w bok ... Kompletnie nie wiedziałem o co mu chodzi - robiliśmy to na GreenScreenie zresztą zobaczcie sami jak wyglądało wkręcanie ojca w przedziwną historię :D




tu fotka z planu w studio gdzie wyglądam jak "dżejms Błąd" :D


a poniżej co z tego wyszło .... masakra ;) ... LOL ;)



;)

5 komentarzy:

  1. Cool Guys Don't Look At Explosions :D
    https://www.youtube.com/watch?v=Sqz5dbs5zmo

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Mirku mógłby Pan spokojnie zająć się tworzeniem ramówek do programów TV. Ma Pan pomysły i razem z Pana specem od efektów specjalnych bardzo dobrze to wychodzi i nie jest to czcze gadanie. Ostatni raz takie nietypowe, dobre i ciekawe prezentacje multimedialne widziałem kiedy byłem nastolatkiem. Chodzi mi o wszystko nie tylko o efekty czysto wizualne, ale też i o odpowiedni podkład dźwiękowy, choreografię no i sam pomysł.
    Pozdrawiam! j23 z pomorskich bunkrów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ślicznie i z pokorą (jak to mawia mój kolega Rafał) dziękuję za takie słowa ... Dla mnie najważniejsze - że czasem udaje mi się wprowadzić widza także w dobry nastrój, że zagości uśmiech na jego twarzy, że choć na chwilę się oderwie od rzeczywistości :D

      Usuń
  3. Powalający efekt i bardzo fajna niespodzianka. :) Ten wybuch rzeczywiście robi wrażenie - zwłaszcza, gdy zobaczy się najpierw pusty green screen!

    OdpowiedzUsuń