Ads_700x200

wtorek, 16 grudnia 2014

WIFI232 - WIFI/UART - ATNEL-WIFI232-T

Witam,

Po długim czasie oczekiwania, po wielu dniach, ba! miesiącach pracy nad najnowszym produktem, w końcu powstał ... najnowszy moduł ATNEL-WIFI232-T. Moduł który pozwoli każdemu od początkującego po zaawansowanego programistę procków, korzystać z komunikacji WIFI (a co za tym idzie komunikacji ethernet tyle, że drogą radiową) i to na dodatek w niewiarygodnie prosty... hmmm uproszczony sposób! Wyobrażasz sobie, że od teraz będzie można wysyłać dane przez sieć ethernet, przez internet za pomocą NAWET tak małych procków jak ATtiny13 a nawet ATtiny10. No tego jeszcze nie było. Wprawdzie na rynku pojawiły się rozmaite moduły wifi już stosunkowo dawno, nie mniej jednak ten, który chciałbym Wam zaprezentować wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko atrakcyjną ceną ale także możliwościami. Co więcej, do dyspozycji dostaniecie pełną dokumentację (notę PDF w języku polskim) ... ale czy to wszystko ? O nie! do tego czekać będzie na was mam nadzieję, że bardzo interesująca seria poradników wideo pozwalająca szybko wejść w świat WiFi. Będziecie mogli ze mną wykonywać szereg ćwiczeń, konfiguracji czy pisać kod do mikrokontrolerów, który pozwoli (jak się domyślam) osiągnąć wam niewiarygodne możliwości. Liczę na waszą pomysłowość .... 



Tymczasem zapraszam was na taki ala filmik wprowadzający, proszę nie traktujcie tego jeszcze jak poradnik. Jeśli oczekujecie tylko i wyłącznie poradnika technicznego - to nie oglądajcie tego materiału ok? .... jeżeli jednak zdecydujecie się obejrzeć - to liczę na wasze poczucie humoru, liczę że może mnie nie zlinczujecie ? ;)

poniżej materiał wideo:


;)

21 komentarzy:

  1. 通常情况下,我给......我没有多说...电缆走!

    A normalnie ... hehehehehehehehe... dobre , dobre no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sun - ja nicht verstehen co ty do mnie piszesz :D

      Usuń
    2. ja też ... ale pasuje jak ulał :P

      Usuń
  2. Mirek żona powiedziała żebym odpuścił sobie premierę hobbita, po takim filmiku..., chłopie majstersztyk. Szkoda Svensona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda Svensona, bidulek mógł poczekać na jakiś prom. ;)

      Usuń
  3. ROK 2015.Dynastia ATNEL,Cesarzem TWARDY Mirosław.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm,,, czas zacząć zbierać wazy .... może będą warte tyle co z dynastii Ming :P

      Usuń
  4. Hehe :) Niezły tutorial ;) Dobrze, że jestem cyborg'iem :) - chyba przetrwam ;) Świetnie dobracowana oprawa graficzna i muzyczna. :) "(...)Tawariszcie dawaj! (...) O my God!" - pękłem ze śmiechu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak oglądam później ... jak już oczywiście plener się skończył ... i nagle FACEPALM! ;) .... co ja tam gadałem ? - że niby po rosyjsku a tu nagle OMG! :D masakra ... no ale już nie było czasu wracać i powtarzać pleneru - więc wyszło że Wladko potrafi coś po angielsku zagaić :D

      Usuń
    2. Nie, no właśnie w tym cały urok :) - i tu nie ma mowy, że coś się nie udało, bo tak po prostu wygląda lepiej. :) Ostatecznie mógł to być jakiś... agent ;) j23

      Usuń
    3. hahahaha - a o tym nie pomyślałem :) ... j23 - albo bardziej "Sztyrlic" jeśli rosyjsko-języczny :D

      Usuń
  5. Wielebny Mirek!!! :) ,tego jeszcze nie bylo. Filmik tez super. Troche zmeczony po pracy jestem , ale musialem zobaczyc bo bym nie zasna z ciekawosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhahahahaha no ja kiedyś padnę trupem z tych waszych określeń ... teraz doszedł "wielebny" ..... aż się zakrztusiłem ze śmiechu ;) a tymczasem ja tu paraduję w oryginalnym tradycyjnym chińskim stroju i to z haftem smoka na lewej piersi hahahaha no może nie piersi ale na lewym boku hahaha

      Usuń
  6. jestem ciekawa co na to YAKUZA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yakuza nic , na to ... nie ten rejon :) ale ... cały Shaolin wrze jak w ulu i można się spodziewać najazdu w stylu Kung-pov ....
      choć .... Mirek pewnie wyjedzie ze stylem Atbe-airo-kopen .... i .... oj oj oj ...

      Usuń
  7. Produkcja I - klasa. Ubawiłem się po pachy. Szczególnie jak Ruprecht uciekał przed ostrzałem. Bomba. Oskara dla Ruprechta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak widać po filmie .... Ruprecht skończył marnie - rozerwało go na strzępy :D więc będzie miał kłopot z oskarem hahahaha

      Usuń
  8. Muszę przyznać, że filmik naprawdę mi zaimponował. Nie jedna reklama filomu w telewizji nie ma startu do tego. Widzę, że co nowinka jakaś się pojawi to od razu jest zamieszczana na blogu. W sumie fajnie, że jest on prowadzony systematycznie to ci, co go czytają są zawsze na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tak przeglądam bloga, szok ile tego tutaj. Nic tylko podziękować, super!

    OdpowiedzUsuń