Ads_700x200

czwartek, 25 grudnia 2014

ATNEL-WIFI232-T konfiguracja COMMON

Witam,

Myślę, że nikt się nie obrazi jeśli dzisiaj weźmiemy na tapetę ustawienia wspólne czyli COMMON, jeśli chodzi o moduły ATNEL-WIFI. Myślę, że będzie to szczególnie przydatne nie tylko z punktu widzenia zrozumienia istoty działania całości ale także poznamy pewne ciekawe funkcjonalności. W końcu także dowiemy się czegoś o słynnym "Dawcy CZASU!" ;) Zobaczycie go nawet w akcji na prawdziwym układzie oraz jak przebiega synchronizacja. Myślę, że to będzie kolejna fajna przygoda. Jak zwykle do tego garść praktycznych ćwiczeń i przykładów. 



Zapraszam na film


;)

9 komentarzy:

  1. Istny majstersztyk! podziwiam Pana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za ciepłe opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Panu za całą serię poradników dotyczących WIFI.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Mirku świetny poradnik.
    Mam pytanie na temat zegarka. W jakim sklepie można dostać takie duże wyświetlacze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm żebym to ja teraz pamiętał gdzie ja je kiedyś kupiłem ? :( ... sorki - skleroza .... ale jak sobie przypomnę to na pewno napiszę ;)

      Usuń
    2. A choćby na forum.atnel.pl - ktoś się ogłaszał że ma duże 7-mio segmentowce czerwone. http://forum.atnel.pl/topic8149.html

      Usuń
  5. Dobrze byłoby jeszcze odkleić naklejkę z buzzera ,bo kiedyś budzik nie obudzi rano :)

    Ja widziałem kiedyś takie wyświetlacze w kamami ,z tym że sklep do najtańszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń