Ads_700x200

sobota, 27 kwietnia 2013

Eclipse - własne skróty - własny szablon

Witam,

Tym razem zapraszam do obejrzenia tak krótkiego poradnika video, że sam jestem w szoku jak udało mi się nakręcić coś tak krótkiego ;) Praktycznie to jest coś w rodzaju notatki video a chodzi o małą lecz jakże wygodną i rozleniwiającą poradę do Eclipsa. Tak tak - Eclipse potrafi nas rozleniwiać serwują mnóstwo świetnych mechanizmów, które w zasadzie można wciąż odkrywać albo odkrywać na nowo. Wprawdzie już podobny poradnik pojawił się na naszym forum.atnel.pl, to jednak w materiale video wyjaśniam, krótko dlaczego ja postanowiłem wrzucić tutaj taką swoją mini wersję. Nie będę zdradzał szczegółów w opisie za to napiszę wyraźnie - że tym razem tylko 7 minut oglądania - ale może też ktoś uzna to za przydatne? Mnie się bardzo przydaje bo przyjemnie rozleniwia.



Oto link do video:


przy okazji powiązany temat z naszym forum i kolejna świetna podpowiedź/porada - spójrzcie ;)


Eclipse jest mniam-mniam ;)


--------------------------------------------------
UPDATE! ;)

.... no i proszę uderz w stół a nożyce same się odezwą , czyli jak mówi przysłowie, znalazł się przy tej okazji kolejny fajny kolega o nicku  na naszym forum, który nakręcił szybko dwa mini poradniczki:

1. jak tworzyć własne i to różne templates'y w Eclipse
2. jak załatwić problem nieszczęsnej literki "ś" ...

poniżej linki do jego postów i poradników video ;)

http://forum.atnel.pl/post36089.html#p36089

http://forum.atnel.pl/post36092.html#p36092

1 komentarz:

  1. Nie działa w eclipse oxygen- chodzi mi o skrót. Eclipse chodzi pod windows 10.

    OdpowiedzUsuń