Ads_700x200

sobota, 2 września 2017

Magic MATRIX - SCHEMAT - funkcjonalności

4 komentarze:

  1. Witam, zaciekawił mnie schemacik. To chyba jest Protel ,a właściwie to Altium ;) ,bo na Eagle nie wygląda. Chyba ,że się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Altium w najczystszej postaci oczywiście ;) Tylko dzięki temu możemy projektować płytki w 3D online - bez żadnego oddzielnego renderowania - plus milion innych zalet

      Usuń
  2. Ale jest jedna wada. Chodzi o funkcję Show ,która pięknie w Eaglu podświetla ścieżkę na schemacie i od razu na PCB. Niestety w Altiumie tego nie ma, przynajmniej ja nie znalazłem ,a szukałem i pytałem sporo osób. Idzie podświetlać na samym schemacie ,ale chyba nie ma opcji by widać jeszcze było ścieżkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, no to kolega teraz popłynął ;) .... panie, chłopie kochany w Alitimie to możesz robić sobie tzw CUDA-WIANKI jeśli chodzi o podświetlanie i nie tylko ścieżek. Toż to MEGA KOMBAJN, jakbym miał wymienić tutaj co i jak można podświetlać za pomocą filtrów to by mi tu karki zabrakło. I jakby w Altiumie miało takie podświetlenie działać tylko tak jak w eaglu to nie wiem czy warto byłoby Altiuma kupować :)

      zrozum - taka opcja to tak mały pikuś że szok - można to zrobić ale do tego DUŻO DUŻO więcej

      Usuń