Ads_700x200

sobota, 2 września 2017

Magic MATRIX - SCHEMAT - funkcjonalności

5 komentarzy:

  1. Witam, zaciekawił mnie schemacik. To chyba jest Protel ,a właściwie to Altium ;) ,bo na Eagle nie wygląda. Chyba ,że się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Altium w najczystszej postaci oczywiście ;) Tylko dzięki temu możemy projektować płytki w 3D online - bez żadnego oddzielnego renderowania - plus milion innych zalet

      Usuń
  2. Ale jest jedna wada. Chodzi o funkcję Show ,która pięknie w Eaglu podświetla ścieżkę na schemacie i od razu na PCB. Niestety w Altiumie tego nie ma, przynajmniej ja nie znalazłem ,a szukałem i pytałem sporo osób. Idzie podświetlać na samym schemacie ,ale chyba nie ma opcji by widać jeszcze było ścieżkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, no to kolega teraz popłynął ;) .... panie, chłopie kochany w Alitimie to możesz robić sobie tzw CUDA-WIANKI jeśli chodzi o podświetlanie i nie tylko ścieżek. Toż to MEGA KOMBAJN, jakbym miał wymienić tutaj co i jak można podświetlać za pomocą filtrów to by mi tu karki zabrakło. I jakby w Altiumie miało takie podświetlenie działać tylko tak jak w eaglu to nie wiem czy warto byłoby Altiuma kupować :)

      zrozum - taka opcja to tak mały pikuś że szok - można to zrobić ale do tego DUŻO DUŻO więcej

      Usuń
  3. Masz całkowitą rację Mirku ,choć rozumiem też wątpliwości kolegi ,gdyż samemu przesiadałem się z Eagla na Altiuma i nie było to takie proste. Nie mam na myśli opanowania samego programu ,ale wielu nawyków i "trików" jakie nauczyłem sie w Eaglu ,a tu teraz trzeba uczyć od nowa. W zasadzie nie tyle projektowania ,bo zasady pozostają takie same przy tworzeniu PCB ,ale samego interfacu Altiuma. Na początek to zniechęca. Faktycznie tak jak mówisz Mirku Altium to MEGA KOMBAJN ,czy BOING wśród tego rodzaju programów, a kolega siedząc w ciemnej kabinie szuka tego jednego małego przełączniczka do podświetlenia sobie ścieżki ;) Trzymam kciuki za kolegę i mam nadzieję ,że po wielu próbach wreszcie go znajdzie ,najważniejsze to nie poddawać się na początku!!! ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń