Ads_700x200

piątek, 13 kwietnia 2012

Kupon rabatowy na książkę

Witam,

Okazało się podczas porządków wiosennych, że pozostało mi dokładnie 10 sztuk kuponów rabatowych do wykorzystania w sklepie internetowym: www.sklep.atnel.pl na książkę pt: "Mikrokontrolery AVR Język C Podstawy programowania" wraz z płytą DVD ;) .... Dla pierwszych dziesięciu chętnych osób, które zgłoszą się do mnie na maila, przekażę je wg kolejności zgłoszeń. Kupon rabatowy będzie działał tylko i wyłącznie przy zakupie książki, którą dodamy do koszyka. Po jego wpisaniu, uzyskamy rabat w wysokości 20% od kwoty książki łącznie z przesyłką, zatem myślę, że to ciekawa propozycja. Gdy skończy się te 10 kuponów (odbierzecie je mailem) to dam znać tu na blogu. Maile proszę kierować najlepiej na adres: biuro malpa atnel kropka pl

15 komentarzy:

  1. Pewnie poleciały jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dotąd zgłosiła się dopiero jedna osoba i otrzymała kupon .... jeśli się skończą to oczywiście dam znać albo zniknie ten wpis na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. elektroporazony@gmail.com- mój email :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłbym jednak pisać do mnie na maila jeśli to nie problem bo się pogubię w tym wszystkim - no mogę przeoczyć wpisy w komentarzach - wtedy będzie za późno :(

    NAJLEPIEJ na ten e-mail: biuro@atnel.pl

    ale może być też na: mirekk36@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że wszedłem na Pana bloga dopiero teraz, książkę kupiłem raptem 2 dni temu, ale nie wiele drożej niż było by z rabatem ;) Teraz zabieram się za jej przeczytanie i przerobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przykro mi - ale człowiek nie zna dnia ani godziny jeśli chodzi o takie promocje jak widać. Mam jednak nadzieję, że książka okaże się warta swojej, nawet tej większej ceny. I zapraszam do podania swojej opinii na jej temat po przeczytaniu.

      Jednocześnie przypominam o naszym forum:

      www.forum.atnel.pl

      Usuń
    2. Nie wiadomo jak długo czekałbym na dostawę Pocztą Polską, a wyjeżdżam więc potrzebowałem lektury. Książkę kupiłem w księgarni Lambda w Gliwicach za 78zł. Jak ją przeczytam i trochę potrenuję, nie omieszkam napisać mojej opinii. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Miła inicjatywa z twojej strony jeszcze jakbym miał stały dochód na elementy.(mam 14 lat)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bardzo dobrze rozumiem, że takie (hmm zresztą każde) hobby kosztuje. Tyle że to hobby dosyć szybko pozwala, jeśli ktoś ma zacięcie na to aby koszty zaczęły się zwracać ....

      Podziwiam jednak, że mając 14 lat interesujesz się tym tematem. Można w takim przypadku zacząć rzeczywiście od prób z pojedynczym mikrokontrolerem np ATmega88 plu kilka diod LED, rezystorków i jakąś płytką stykową czy podobną ... Wbrew pozorom - można podejść do jakiegoś serwisu RTV i poprosić o jakiś stary magnetowid, który jest już do wyrzucenia. Często zalegają one w serwisach a oni nie mają co z tym robić, więc nieraz chętnie oddadzą. A będzie to fajne źródło takich elementów jak rezystory, diody LED ale nawet silniczki i wiele innych. Pozostanie tylko kupić za kilka/kilkanaście zł procesorek czy płytkę prototypową. Wiem co mówię z tymi serwisami, bo swego czasu sam w ten sposób pozyskiwałem różne ciekawostki ;) Dlatego mogę to doradzić.

      Usuń
  7. Dziękuję jeszcze raz za kod rabatowy, książka już u mnie i czeka na przeczytanie. Przydałby się jeszcze jakiś kupon na odrobinę wolnego czasu, żeby móc pogrążyć się w lekturze ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pracuję od dwóch lat nad kuponami na odrobinę wolnego czasu ... ale niestety, na razie wychodzą tylko takie po kilka nanosekund ;) .... ale prace badawcze są obiecujące - więc może niedługo .... kto wie? kto wie? ;)

      Usuń
  8. Wielkie dzięki za rabacik. Z niecierpliwością czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że dzięki lekturze tej ksiązki przesiadka z Bascoma zakończy się sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ludzie piszą że ponoć ta książka pozwala na szybką przesiadkę z Bascoma na C ;) .... czy to prawda? sprawdź sam, i napisz coś na ten temat może w uwagach hmm? Tymczasem życzę miłej lektury.

      Usuń
  9. @mirekk36 Aktualne? Post miał zniknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - nie zniknął ale już daaawno daaawno temu stracił ważność i po prostu nie działa. Więc co to za różnica?

      Usuń