Ads_700x200

wtorek, 23 stycznia 2018

ATNEL WEBINAR - czas start

Witam,

Miło mi zaprosić Was na inaugurację i otwarcie kolejnego i oficjalnego już sposobu komunikacji z moimi szanownymi widzami, czytelnikami, forumowiczami - ze wszystkimi. Rozpoczynamy bowiem serię webinarów dzięki którym będę miał jeszcze lepszą możliwość kontaktu z Wami podczas tego typu poradników. Wszystko to za sprawą możliwości zadawania pytań "na żywo" ;) Tak tak - teraz jeśli ktoś czegoś nawet "po drodze" nie zrozumie - jak to bywało w zwykłych poradnikach wideo, gdzie mamy tylko jednostronny kontakt, to tutaj - można dopytać "ile wlezie" aż uda się zrozumieć, zaskoczyć i lecieć dalej z prezentowanym materiałem. Proszę zatem wykorzystujcie mnie ile się da na takich spotkaniach ;) Zapraszam na krótki informacyjny filmik jak to będzie się odbywało ...





.

24 komentarze:

  1. Pytanie - czy będzie zapis webinary? Czy jeśli kupię bilet to czy będę mógł przez pewien czas odtworzyć nagranie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do pytania.chętnie bym nabył zapis z takiego wydarzenia.piątek o 18 może być trudnym terminem w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Webinar, szkolenie - będzie jednorazowo i na żywo. Jeśli ktoś nie znajdzie czasu na obecny webinar - pewnie znajdzie czas na kolejny - bo jak znam życie, jeszcze go powtórzymy. Dla mnie zrozumiałe jest, że nie każdemu będzie odpowiadać dzień i godzina i to bez żadnych podtekstów czy złośliwości z mojej strony. Każdy z nas pracuje, ma rodzinę i swoje obowiązki ... ale webinar to webinar a nie poradnik wideo - tym to się różni.

      Usuń
  3. Gdzie jednak wielcy twórcy potężnych webinariów zawsze udostępniają zapis i materiały po zakończeniu webinara na żywo dla tych co przybyć nie mogli lub czas dobry dla prowadzącego niekoniecznie był dobry dla wielu innych ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w takim razie rozważę i tę sugestię ;)

      Usuń
    2. Tak, taki zapis mugłby być też odpłatny

      Usuń
  4. No to jest jeszcze dla mnie nadzieja😉

    OdpowiedzUsuń
  5. np.
    http://legrand.pl/archiwum-webinarow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy ja powiedziałem gdzieś, że będę w każdym aspekcie naśladował innych? Nie ... dziękuję za różne sugestie - rozważę je ale nie oznacza to, że będę naśladował innych. Moje webinary będą inne niż inne ;)

      Usuń
  6. Inne czli lepszy czy gorsze? Bo to dość ważne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ci będzie, że gorsze - więc nie zapraszam ciebie ;)

      Usuń
    2. Anonimowy kolego - o gustach się podobno nie rozmawia, jeśli nie masz przekonania do twórczości Mirka to przymusu nie ma abyś brał udział...
      Ja jestem Mirkowi wdzięczny za każdy jego przejaw działalności twórczej i z chęcią będę uczestniczył w webinarach.

      Usuń
  7. Czy to koniec poradników wideo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie spodziewałem się nawet usłyszeć tak dziwnego pytania ;)

      Usuń
  8. Slyszalem kilka glosow i w sumie sam tak troszke twierdze ze skoro sa rozne opcje patronow to i kazda z nich inna znizke powinna miec lub rozne uprawnienia. Przykladowo dopiero patron z "karta" srebrna lub zlota ma dobowy dostep do webinary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałem ale troszkę za późno, przy kolejnych różnych zniżkach zacznę już brać to pod uwagę. Ślicznie dziękuję za sugestię.

      Usuń
  9. W jaki sposób otrzymać rabat patrona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież podałem DOKŁADNY link do informacji n/t webinarów i tam jest to DOKŁADNIE opisane, proszę że zajrzeć ok?
      http://atnel.pl/atnel-webinar.html

      Usuń
    2. Mirek, liczę na to że Mis(i)o też będzie obecny w końcu tyle wycierpiał dla Nas.

      Usuń
    3. hahahahahaha - no wezmę i tę sugestię pod uwagę :D ... ale zapytam się go jeszcze o zgodę :D :D

      Usuń
  10. Mirku jak wygląda kwestia czasowa wykupu biletu. Czy mozna wejściówkę nabyć 5min przed rozpoczęciem? albo chwilę po rozpoczęciu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z tym nie będzie problemu tyle że trzeba byłoby wtedy zrobić płatności elektroniczne i to takie, które od razu przejdą. A trzeba uważać bo niektóre banki realizują to dziwnie i nie zawsze od razu. PayPal na pewno przechodzi od razu.

      Usuń
  11. Kazdy wie ze nauka kosztuje. Pana Mirka czas tez kosztuje. I tak szacun za to co robi dla nas za free. Nie wiem czy komuś z nas by sie tak chcialo. (Mnie np. by żona zabila) Abstrachujac, wcale bym sie nie obrazil gdyby nagranie pojawilo sie dla chetnych, powiedzmy za drobna opłata lub coś. Moge np trawę kosic.

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze by było, gdyby dostęp do archiwum miały osoby,które wykupiły bilet. W końcu to jest nauka płata, więc fajnie by było, gdybym mógł zerknąć za jakiś czas do tego materiału, tak dla powtórki materiału. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń