Ads_700x200

niedziela, 16 grudnia 2012

Choinka elektroniczna na 2012 rok

Witam,

Chciałbym wam przedstawić pracę jaką wykonał mój syn. No troszeczkę od strony programowej może mu pomogłem tzn może bardziej książki .... może troszeczkę podpowiedziałem jak coś tam mechanicznie poskładać ale śmiało mogę powiedzieć, że 80-90% wkładu pracy to syn a 10-20% albo mnie ja ;). Choineczka wyszła w rzeczywistości po prostu rewelacyjnie. Zdecydowanym pomysłodawcą był Paweł, a ja się aż za głowę złapałem, że będzie trzeba TYYYLE diod LED lutować i tyle PCB projektować. Sami oceńcie jak to wyszło:
 http://forum.atnel.pl/post21290.html#p21290.
Poniżej zamieszczam jeszcze do pobrania nie tylko wsad do dwóch procesorów, które sterują całą konstrukcją ale jeszcze pliki BRD z programu EAGLE gdyby ktoś chciał sobie powielić jakoś ten projekt:


.

1 komentarz: