Ads_700x200

wtorek, 31 maja 2016

Atnel Video Player "VELA" - ukończony

Witam, 

Niezmiernie miło mi przedstawić Wam nowy program służący do katalogowania i szybkiego wyszukiwania informacji w ogromnej ilości materiałów wideo pochodzących z najróżniejszych zakamarków serwisu youtube. ATNEL VIDEO PLAYER, to nowa odsłona. Już kiedyś był, istniał jego protoplasta o nazwie "Atnel Video Guides" ale z różnych historycznych względów musiał doczekać się swojego godnego następcy. Oczywiście w swojej podstawowej wersji służy on do wsparcia poradników ATNEL. Nie mniej jednak występuje w przyrodzie jego nieco rozszerzona wersja pod nazwą "VELA" .... Nazwa Vela pochodzi od nazwy gwiazdozbioru VELA. Po polsku Vela to Żagiel, a zatem będzie nam ułatwiał surfowanie po bezkresnych zasobach youtuba. Na czym polega zasada pracy programu? Jego mocne strony? wygoda? nieoceniona pomoc? ... tutaj nie będę zabierał wam dużo czasu ponieważ w poradniku "troszkę" się rozgadałem. Zobaczycie jednak, że dzięki temu programowi już nawet z tego poradnika uda się szybko wyciągnąć stosowne dla siebie informacje na przyszłość w postaci zakładek czasowych! ... zapraszam do prób, do zabawy no i do nauki! Sam program oczywiście pobieramy z tej strony:




oto wideoporadnik do programu AVP


;)

20 komentarzy:

  1. Świetny programik! Wszystko w jednym miejscu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki był główny cel ;) fajnie, że program może być przydatny

      Usuń
  2. O jaaa, broda niczym Leonidas! THIS IS ATNEL!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny "userfriendly" programik ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny programik, ale niestety odtwarza mi filmy jedynie w oknie przeglądarki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać kolega albo nie oglądał uważnie poradnika albo nie czytał wątku na forum:

      http://forum.atnel.pl/topic15493.html?sid=39e3e291a4cfd6d40832fcbf84417ba8

      bo już od dawna nie ma problemów z odtwarzaniem w programie tylko trzeba mieć zainstalowany Internet Explorer i trzeba go zarejestrować w programie a do tego Adobe Flash - nawet w zakładce USTAWIENIA programu masz wyraźną podpowiedź co trzeba zrobić - widać nawet tego nie zrobiłeś ...

      A poza tym zawsze można się poradzić na forum właśnie - bo WSZYSTKIM panie kolego działa już dawno ;)

      Usuń
  5. Andrzej Rybicki30 czerwca 2016 15:28

    Witam,
    dziękuję za kolejny wspaniały program - zresztą czuję się zobligowany do zakupu licencji w ramach podziękowania za poświęcony wkład i trud, abym nam użytkownikom było lżej :)

    Jedynie mam jedną sugestię, którą proszę wziąć pod rozwagę. Chodzi mi o lokalizację folderu, które tworzy Atnel Video Player, w sekcji Moje Dokumenty/Dokumenty. Z resztą cała flota narzędzi ze stajni Atnel robi podobnie. Wiadome jest, że każdy z programów Atnel zakłada swój folder w sekcji Dokumentów użytkownika i jest to ściśle związane z polityką systemów Windows. Niedogodnością jest to że używając kilku programów robi się lekki bałagan z tym folderze.

    Moja sugestia podsuwana do przemyślenia Szanownemu autorowi jest następująca, aby założyć folder Atnel, a w nim kolejno umieszczać niezbędne dla działania Atelowskich programów folderów/plików. Wg. mojej opinii zapanuje porządek i ład we wspomnianym katalogu użytkownika i będzie to bardzo profesjonalne rozwiązanie stosowane przez większość producentów oprogramowania.

    Załączam pozdrowienia
    Andrzej R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm w sumie .... BARDZO DOBRA sugestia ;) postaram się tak zrobić ;)

      Usuń
  6. Mam zgrane na dysk komputera różne ważne i ciekawe dla mnie poradniki, bo to dzisiaj są a jutro ich niema, więc lepiej je zgrać na wszelki wypadek.Mam pytanie czy można by było dorobić opcję, aby skatalogować tak samo te filmy nagrane na moim komputerze jak z YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już nie jest takie proste i na razie nie ma takiej opcji, przykro mi

      Usuń
  7. Niestety nie odtwarzają się filmiki. IR wersja 8 zainstalowałem najnowszy adobe flash player i czarny ekran.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NAWET nie napisałeś na jakim windowsie działasz - czyli pewnie lubisz ludziom zagadki albo kalambury zadawać - lub liczysz na jasnowidzów - a tu takich nie ma. Jeśli zaś liczysz że będzie to działać pod windows XP to się mylisz - właśnie kilka dni temu google przestało wspierać staruszka IE8 na XP i QUNIEC

      Usuń
  8. Windows 7 HP to mój system. (Jeśli zaś liczysz że będzie to działać pod windows XP to się mylisz -) to dlaczego jest taki wpis w nawiasie w wersji dla IE8 (wersja 0,8 tylko dla Win XP)?
    Nie chcę Panu utrudniać ani tworzyć kalambury, po prostu jestem starej daty i trochę nie kumam. Mnie trzeba trochę tłumaczyć łopatą. Jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok na Win7 powinno śmigać

      ten wpis jest po to .... eeeeh no bo do kilku tygodni wcześniej i od powstania programu działało w Win XP ? No jak kolega myśli ? ... no toż działało wcześniej w Win XP i to było jedyne lekarstwo dla WinXP - dobra przestańmy gadać o win xp jak masz pan Win7 bo do niczego nie dojdziemy.

      Masz Win7 to zainstaluj sobie IE i zaznacz którąś z tych opcji - może być dowolna albo IE8 albo IE9

      Usuń
    2. Jak już wcześniej pisałem mam zainstalowany IE8 i najnowszy AFP i przy ustawieniach IE8 i IE9 nie działa. Czy IE musi być przeglądarką domyślną? Bo w tej chwili nie jest.

      Usuń
    3. Nie musi być żadną przeglądarką domyślną - MUSI Być tylko zainstalowane w systemie i to wszystko. Później trzeba kliknąć jedną z tych opcji aby to powiązać.
      No ale poza tym to ... sorki ale ciężko się z kolegą pisze bo trzeba za język ciągnąć że aż strach - nie podajesz nawet żadnych komunikatów o błędach. Dlaczego w ogóle na forum nie zadajesz tych pytań - gdzie można umieścić i obrazek, zrzut ekranu itp itd a nie tylko literackie opisy i trza zgadywać co się u ciebie dzieje.
      Poza tym trzeba mieć zainstalowanego FlashPlayera - ale jak mówię bez komunikatu o błędzie to możemy tak jeszcze pisać tu miesiącami

      Usuń
  9. Przepraszam i dziękuję za cierpliwość. Udało mi się uruchomić. Problem polegał na tym, że instalowałem FP poprzez inną przeglądarkę (MF) i wyświetlał mi się w czasie instalowania komunikat aby zamknąć aplikację MF. Gdy zainstalowałem FP przez IE wszystko śmiga.
    Bardzo fajne narzędzie, chyba posiedzę i pobawię się dzisiaj.
    Dzięki za pociąganie za język z niektórymi tępymi tak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Programik nie ściąga listy filmów (status: sync error: GetFirstPageAllVideos, Thread error 3 (FAction = gaAllVideosList)
    Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń