Ads_700x200

niedziela, 5 maja 2013

MkAvrCalculator - BIG Update ;)

Witam,

Zgodnie z tą zapowiedzią, dotrzymuję słowa (chociaż wpadło kilkudniowe opóźnienie) i prezentuję najnowszą wersję programu MkAvrCalculator oraz kilka dodatkowych zmian, które ten update niesie za sobą. Dotyczą one także programu ATB Manager, Avrdude a także możliwości korzystania z układów przejściówek USB/RS232 w postaci FT232R jak pełnosprawnych programatorów dla mikrokontrolerów AVR pod ECLIPSE ! bez żadnych dodatkowych sztuczek i zmian w ustawieniach workspace, jak to do tej pory bywało. O dużej mierze, ten wielki update zawdzięczamy koledze Remik z naszego forum.atnel.pl, który przygotował specjalną kompilację programu Avrdude o czym szczegółowo mówię w krótkim kilkunastominutowym poradniku video. Zapraszam więc do jego obejrzenia oraz pobierania pakietu programów ze strony firmy Atnel, link poniżej filmu.



Film nagrany w jakości HD, zapraszam do oglądania ;)



programy można pobrać jak zwykle z miejsca:


zapraszam do komentarzy i uwag a także zgłaszania jeszcze ew propozycji zmian ;)


61 komentarzy:

  1. No tego nie wiem ale wydaje mi się, że będzie kłopot ponieważ ktoś wprawdzie na elektrodzie zrobił tak że za pomocą avrdude i przez USBASP programuje xmega ale jednak do tego celu musiał specjalnie przekompilować wsad do USBASP ... a tu w FT232? no żadnego wsadu i takich możliwości nie mamy. Więc obawiam się, że nie. Aczkolwiek sam nie używam Xmeg więc trudno mi się tu jakoś definitywnie wypowiedzieć, może kiedyś znajdzie się takie rozwiązanie w necie ? ;) a może już gdzieś jest ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najnowszy build (27) zawiesza mi się na ekranie "przywitania"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie za bardzo możliwe bo wersja 26 od 27 niczym się nie różni przy starcie .... w ogóle niczym - w changelogu masz napisane co zostało zmienione. Więc to musi być coś innego... (może nie wgrałeś pliku *.rtf ?)

      Usuń
    2. Ok jednak znalazł się błąd ;) ... dlatego już jest do pobrania świeżutka jeszcze ciepła najnowsza wersja build 32 ;) która już powinna poprawić ten błąd - sprawdź i daj ew znać czy jest ok - please ;)

      Usuń
    3. Sprawdzałem build 25, 27 oraz 32, wszystkie reagują tak samo, czyli mam klepsydrę i zawieszenie programu na SplashScreen'ie. Co ciekawe, testowałem program na trzech komputerach z XP i tylko na moim 'lapku' wiesza się na starcie, na dwóch pozostałych stacjonarnych uruchamia się bez problemu, wróciłem niestety do poprzedniej wersji.

      Usuń
    4. Ok to powiedz mi teraz co się pojawia w trakcie zwiechy w wersji 32 ? bo powinien się pokazać jakiś komunikat

      tylko poczekaj tak z 10-20 sekund po tym ala zawieszeniu

      i daj znać jaki się komunikat pojawi ok?

      Usuń
    5. Nie pokazuje się żaden komunikat, tylko SplashScreen, proces mkAVRCalculator.exe obciąża CPU 42-50 i zajmuje 8 456 K
      Wyczyściłem rejestr po poprzedniej wersji programu oraz pozamykałem nadmiarowe procesy. MkAVR uruchomił mi się za 8-10 razem, kiedy jednocześnie zamknąłem proces 'sqlserv'. Niestety ponowne uruchomienie i znów zawieszenie. Teraz uruchamia mi się za 6-8 razem kiedy wcześniej zamykam proces mkAVRCalculator.exe jako "zamknij drzewo procesów" i jednocześnie zakańczam 2-3 inne procesy, trochę to dziwne, bo 3 GB RAMu powinny mu starczyć :)
      Mam jeszcze przy okazji pytanie, czy programator USB ISP da się obsłużyć przez mkAVRCalculator?, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi a USB ISP działa mi tylko z Progisp'em.
      Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w rozwoju programu.

      Usuń
    6. Pewnie, że powinno starczyć RAM'u - oczywiście znalazłem BUG'a w programie i go EXTERMINOWAŁEM bezwględnie ;) już wszystko powinno być ok w najnowszym BUILD 43 plus jeszcze pewna nowość mała ;)

      Usuń
    7. Chyba build 34 a nie 43?

      Usuń
    8. eeeeeh ja to się mam z tymi literówkami ;) oczywiście 34 ;)

      BUILD 34 na tą chwilę

      Usuń
    9. OK, teraz program mi działa bez żadnych kombinacji z zamykaniem innych procesów, ale pewnie do współpracy z USB ISP to mi się go nie uda zmusić :|

      Usuń
    10. No USB ISP to zdaje się jakiś dziwny programator i zauważ że nie ma go na liście dla AVRDUDE ... a MkAvrCalculator obsługuje tylko te które są na jego liście. Więc w tym zakresie niestety nie pomogę. Ale polecam ci jak już masz jakiś programator - to zbuduj sobie sam porządny USBASP i będziesz WSZYSTKO nim robił ;) ... ja tylko USBASP od kilku lat używam. A jak będziesz miał jakieś pytania przy budowie to śmiało pisz - zawsze chętnie pomogę.

      Usuń
    11. Dzięki Ci WIELKIE, pozostaje mi tylko na forum Atnel'a się zapisać, bo właśnie zauważyłem, że tam głównie wątek "kwitnie" :)

      Usuń
    12. No a zobacz ile jeszcze ciekawych różnych poradników w dziale PORADNIKI .... albo nasz unikalny

      DZIAŁ RYBNY ;) hyhyhyhy co to takiego ? ;)

      Usuń
  3. Extra robota. Tylko to rozszerzenie rar. Mozesz kompresowac zipem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może kolejne programy będę kompresował ZIP'e ale to co już jest w RAR to zostanie niestety - za dużo linków na wielu moich stronach by padło gdybym sobie ot tak teraz zmienił na ZIP'a to co jest w RAR :(

      Usuń
  4. Znalazłem niedopatrzenie a w zasadzie to kilka więc po kolei:
    1. szybki wybór programatora - zdefiniowany przez usera - za krótkie pole obcina część nazwy (sprawdź np. "avrispmkii")
    2. szybki wybór programatora - zdefiniowany programator nie jest w pełni zapamiętywany w przypadku powyższego przełączenie programatora na taki który korzysta z innego portu np com albo ft0 i powrót na zdefiniowany to pojawia się nazwa a port jest taki jaki był poprzednio ustawiony dla innego programatora dzieje się to tylko w przypadku zdefiniowanego przez użytkownika, to były te wg mnie kosmetyczne choć zauważone i pozostał jeszcze dość istotny problem:
    3. obsługa plików bin - fajnie że się odczytuje z procesora i zapisuje w sposób właściwy do pliku ale w programie są takie ptaszki które po zaznaczeniu powodują że zawartość odczytanego pliku będzie wyświetlona w dość przyjazny dla użytkownika sposób, działa to w przypadku plików hex a w przypadku plików bin sprawdź sam co się wyświetla a miło by było zobaczyć tam odpowiednie wartości z oczytanego pliku czy też plików w przypadku programu i eepromu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok bardzo uprzejmie dziękuję za uwagi, punkt 1 i 2 już są poprawione i uwidocznią się poprawki w kolejnej wersji.

      Z punktem 3 troszkę jeszcze muszę popracować - żeby wymyślić jakiś podgląd treści binarnej jeśli już

      Usuń
    2. Już jest updejcik "build 66" ;) m.in z tymi poprawkami

      Usuń
    3. Czekam cierpliwie na możliwość ściągnięcia "build 66" ;) na razie ściąga się 36 i przy okazji mam jeszcze taki temacik odnośnie programatorów, czy istnieją jakieś przeciwwskazania by umożliwić programowanie za pomocą przejściówki USB-RS wiem że "ATB-FT232R" jest taką przejściówką ale nie o niej piszę, w zamierzchłych czasach spreparowałem sobie coś takiego na układzie CP2102 i do dnia dzisiejszego spełnia swoje funkcje jednak w systemie nie jest widoczna jako port ft0 tylko jako com1(numer można ustawić), przy wyborze programatora ATB-FT232R nie da się niestety ustawić portu innego niż ft0 poza zmianą w linii polecenia AVRDUDE nie sprawdzałem czy się programują bo jak są jakieś przeciwwskazania to nie chcę sobie uwalić albo zablokować procka.
      Jak poradzisz sobie z 3 punktem to mam pomysł na cykl wideo-poradników jeśli oczywiście jesteś zainteresowany a sądzę że przydadzą się większemu gronu, tylko wcześniej muszę pomyśleć jak to napisać by zostać prawidłowo zrozumianym, niestety skrzywienie zawodowe i mój język wypowiedzi nie nadaje się dla "niewtajemniczonych" a szkoda by było odrzucić pomysł z powodu niewłaściwego przekazania sensu choć podejrzewam że nie miałbyś problemu ze zrozumieniem o czym piszę a na pewno nie będziesz miał problemu ze stworzeniem takiego cyklu.

      Usuń
    4. Przykro mi ale na razie nie jestem w stanie zrobić z tą przejściówką USB/RS232 tak jak piszesz i tego oczekujesz :( może w przyszłości się coś zmieni. Jak chcesz więcej informacji na ten temat to napisz do mnie maial ok ?

      Jeśli chodzi o 3 punkt to postaram się nad tym popracować ;)

      cóż to za tajemniczy pomysł ? i jakie skrzywienie zawodowe ? ;)

      Usuń
    5. Koło soboty powinienem mieć trochę czasu to spreparuje maila, na razie nie myśl o tym zapewne jest wiele innych pilnych rzeczy nad którymi pracujesz, co do skrzywienia to się domyślisz jak sobie wyobrazisz sytuację gdzie rozmawiam z informatykiem a naszej rozmowie przysłuchuje się kolega (nie-informatyk choć komputer obsługuje) i po kilku minutach rozmowy przyznaje się że zrozumiał słowa "serwer", "internet" i zdanie z terminem na który się umówiliśmy na realizację zlecenia.
      A i jeszcze pytanie mam pisać na biuro@ czy masz jakiś inny " @ atnel . pl"

      Usuń
    6. Tak najlepiej na ten właśnie e-mail, który wymieniłeś wyżej ;) to bezpośrednio do mnie i najczęściej do niego zaglądam.

      Usuń
  5. Mi po przesiadce z stk200 + ISP PROGA na USBASP + eclipse brakuje przycisków "reset ON", "reset OFF" i "restart". W sumie bardziej by się przydały w eclipsie, ale gdyby Calculator posiadał taką opcje to też byłoby fajnie :)
    dla nieznających:
    http://dybkowski.net/images/ispprog_win7.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm to ciekawy pomysł aczkolwiek wprost może trudny do realizacji. Przyznam, że klawisz RESET żeby szybko z poziomu programu procka zresetować go na pewno by się przydał..... ale właśnie jak to piszę wpadłem na pewien nietypowy pomysł - i chyba zaraz biorę się za robotę - bo sam często go potrzebuję ;)

      za to nie wiem do czego w tym programie, który pokazałeś są te przyciski "Reset On" czy "Reset Off" ... po co coś takiego ? ;)

      Usuń
    2. Kiedy uP obsługujemy sprzęt typu serwo,silnik krokowy, czy choćby multipleksowanie led itp. w przypadku kiedy zrobimy "babola" w programie dobrze byłoby go szybko zatrzymać softwareowo, a nie poprzez odłączenie zasilania, na czas znalezienia i poprawienia owego "babola", aby uszkodzić sobie sprzętu.
      Przyznam się, że kiedyś sam prawie spaliłem 3 nowe 15cm wyświetlacze 7 segmentowe LED, właśnie przez błąd w programie.

      Usuń
    3. No tak to jest jakiś pomysł, nawet ciekawy ;) ale w przypadku avrdude i innych programatorów niż STK200 to nie jest takie wprost do uzyskania żeby np linię RESET pozostawić w stanie niskim niestety.

      Ale myślę że przynajmniej klawisz RESET to da się spokojnie dodać ;)

      Usuń
  6. Czy będzie też specjalna wersja avrdude obsługująca FT232R pod Linuxa ? Bardzo mnie to interesuje ponieważ Eclipse pod Linuxem działa całkiem fajnie. Moim zdaniem lepiej niż pod Windows.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie kolego - ja nie znam NI W ZĄB linuxa - więc wątpię czy kiedykolwiek będę napisać jakąkolwiek aplikację natywnie pod linuxa ;)

      ale za to MNÓSTWO ludzi wykorzystuje hyhyhy bez mojej wiedzy że tak powiem ten program pod linuxem - bo można go odpalić pod jakimś tam Wine czy jakoś tam ... są w necie nawet dwa poradniki jak to zrobić - i wszystko pięknie działa ;) tak piszą

      a jeśli chodzi o FT232 to na prawdę nie wiem o co chodzi ....

      Usuń
  7. Witaj Mirku, w kontekście usprawnień programu MkAvrCalkulator sugeruję wprowadzenie opcji, która pozwoliłaby wyłączyć skróty klawiszowe Programu.
    Obecnie jeśli pracuję na danej aplikacji i chcę skrótem klawiszowym aktywować jej funkcję (Word, Excel, itd.) a w tle jest uruchomiony MkAvrKCalculator to "przechwytuje" on dany skrót, wywołując okienko Smart RUN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taka opcja jest a nawet dwie i to już od dawna, odkąd tylko pojawił się SmartRUN. Zajrzyj proszę do zakładki "Ustawienia" ;)

      Usuń
  8. Cześć Mirek ;-) mam pytanko ...jakiś czas temu używałem Kalkulatorka Twojego autorstwa z książki a teraz wgrałem nową wersję free ze strony bloga. Kalkulator po uruchomieniu stara się połączyć w Sieci z adresem 64.236.96.53 na porcie 123. Jeśli zablokuję w firewallu to IP a puszcze cmd.exe który jest też wywoływany przez Kalkulator, mikrokontroler zostaje odczytany ale po sekundzie program automatycznie się wyłącza. To IP - 64.236.96.53 wygląda na jakieś amerykańską domenę co mi się źle kojarzy jeśli łączy się bez mojej zgody i wiedzy. Powiedz czy można uruchomić kalkulator na kompie bez neta ? Bo u mnie na takim komputerze z WIN7-64bity z odłączoną siecią nie chce odczytywać typu kontrolera.... / Tomek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program odpytuje kilka różnych serwerów czasu w internecie - tylko i wyłącznie to. Więcej informacji dlaczego tak jest ? .... pisz do mnie na maila ok?

      Usuń
  9. Witaj Mirek:)

    Mkavrcalculator nie zrobil mi update fimware ft232r w zestawie ATB 1.04. cały czas w watcherze port na czerwono :(
    W Eclipce mogę działać.
    Przejsciówka ATB USB rs 232 wykrywa.

    Oczywiscie zestaw połączony kablem usb i ft232 połączony kabelkiem canda do goldpinów. Wczesniej przed rewolucją działało.

    Jakaś sugestia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że jest prosta i szybka sugestia....

      ale najpierw pytanie ...

      jakiej wersji programu MkAvrCaclulator używałeś ? bo automatyczny upgrade zestawu robiły tylko wersje "Build 62 do Build 63"

      niestety najnowsza wersja już tego nie zrobi automatycznie ....

      dlatego zamiast tu pisać - po prostu złap mnie na Skype to zdalnie szybko będę w stanie ci w tym pomóc ....

      Usuń
    2. Mirku:) dziękuje za szybką reakcje jak zawsze:)
      sprawa załatwiona juz:)
      Poradziłem sobie zgodnie z Twoją sugestią... otóż odnalazłem w swych czeluściach wersje Mkavrcalculatora v63 i załatwiło za mnie całą sprawę :)

      i już mogę cięszyć się przełączaniem miedzy ATB 1.04 a ATB USB RS 232 :)

      a tak z ciekawości to jak zrobić jesli by się nie miało build v 62, 63?

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Spóźnialscy będą niestety musieli się do mnie zgłaszać ... ;)

      Usuń
  10. Wielkie dzięki za mk_C-Free - jestem pod wrażeniem!
    Dlatego proponuję monitor zasilania i pracy mP. Wykorzystując logikę węzła oporowego pomiędzy Pxx - Vcc - Vss, makra LED i LED_TOG, otrzymamy monitor na diodzie led(element dzielnika oporowego).
    Będzie to znamię twojej myśli w produktach i to mrugające w rytm cardasa(nie wiem jak to się pisze po węgiersku).
    Wirnick

    OdpowiedzUsuń
  11. Co trzeba zainstalować aby obejrzeć ten film?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyświetla się u mnie komunikat o braku jakiejś wtyczki ( nie pisze jakiej ). Nie chcę na ślepo instalować niepotrzebnych śmieci.
    Przeglądarka - Firefox.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no ... a rozumiem że kolega lubi gry i zabawy w "zgaduj zgadulę" albo kalambury ... ale sorki ja na tyle czasu nie mam żeby zgadywać. Jeśli będziesz chciał zadać konkretne pytanie i napiszesz dokładnie o co chodzi, jaki komunikat itp wtedy być może będę mógł pomóc.

      Usuń
  13. W tej chwili jestem po aktualizacji przeglądarki. W ramce filmu mam komunikat "Ta wtyczka jest wyłączona". Nie wiem jakiej wtyczki ten film wymaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a co to ma wspólnego z tym artykułem?
      MkAvrCalculator - BIG Update ;)

      .... pewnie piszesz o programie AVG ... to sobie zajrzyj tutaj:

      http://atnel.pl/atnel-video-guides.html

      Usuń
  14. Przecież piszę o ramce z filmem na samej górze tego artykułu ( a może to nie jest film, bo ja widzę tylko komunikat o braku wtyczki na szarym tle, choć wers wyżej zapraszasz do oglądania).
    AVG - Super Sprawa !!!
    Przez myśl mi nie przeszło, że takie coś istnieje ( wojenno-tajne? ).
    Powinno być jakoś bardziej rozreklamowane.
    Po przeskoczeniu na You Tube wyświetla się taki sam komunikat jak na Twoim Blogu ( brak wtyczki ), lecz po paru sekundach odtwarzanie rusza i film jest dostępny. Nie jestem tylko pewny czy obejrzałem ten sam film, bo tytuł artykułu nie zgadza się z żadnym tytułem w AVG.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Panie Mirku, pobrałem mkAVRCalculator 1.1.0 ze strony
    http://atnel.pl/mkavrcalculator.html (build 75)
    Po rozpakowaniu nie znalazłem pliku exe.
    Zacząłem sprawdzać co jest grane i okazało się że natychmiast po rozpakowaniu plik ten został usunięty przez Norton Security.
    Pracuję na nowym komputerze z czyściutkim Windows 10.
    Ponowne rozpakowanie programu pozwoliło mi zorientować się że przedmiotowy plik tym razem nie został usunięty, jednakże próba jego uruchomienia spowodowała natychmiastową reakcję Nortona, który uznał że to złośliwe oprogramowanie.
    Oczywiście przywróciłem ten plik z kwarantanny i jest OK, ale sprawa jest niepokojąca. Może już o tym gdzieś było, więc przepraszam za info jeżeli sprawa jest nieaktualna i wyjaśniona. Dodam tylko że posiadam kupioną licencję na ten program.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbym odpowiedzieć krótko, np tak: "skoro dla kolegi super koci i jeden z bodajże najgorszych w dzisiejszych czasach program koci norton jakieś tam pseudo sekuriti jest wyznacznikiem życia, śmierci i zagrożeń - to proszę jak najszybciej skasować MkAvrCalculator i nigdy go więcej nie używać a nawet zapomnieć, że takie coś istnieje" ... To prosta i mam nadzieję skuteczna krótka podpowiedź.

      Ale odpowiem jeszcze na inny sposób, otóż są na świecie - zapewniam kolegę jeszcze inne programy antywirusowe, tyle że w dzisiejszych czasach zrobiła się moda na wszelkiego rodzaju jakieś tam dodatki a'la "internet security" w tych różnych programach. Sorki ale nawet nie będę dalej już omawiał tych bzdetów bo o ile mogą to być istotne rzeczy dla ludzi, którzy kompletnie nie mają do czynienia z informatyką i komputerami - takie ala pseudo zabezpieczenia, to dla programistów są one utrapieniem i większość z programistów jak już bierze i używa takich programów to ALBO: nauczy się je konfigurować ALBO: wyłącza wykrywanie takich potencjalnych pseudo zagrożeń we wszelkiego rodzaju narzędziach programistycznych. Toż te durne programy a szczególnie ze stajni rozpasanego i skociałego nortona, potrafią nawet cały toolchain czyli kompilator języka C dla AVR uznać za potencjalne zagrożenie i kasować ludziom pod przykrywką pliki.... No bzdura nad bzdury ....

      A poczytaj sobie proszę w swoim mega kocim nortonie ;) wyjaśnienie zagrożenia, które pokazał przy MkAvrCalculatorze - bo jak ja to kiedyś zobaczyłem to myślałem, że padnę ze śmiechu na zawał ;) Naprawdę zadaj sobie trochę trudu i znajdź kod zagrożenia - zapewniam cię że znajdziesz na stronach nortona. hahahaha ujrzysz tam m.in że program nie jest znany dla większości użytkowników nortona i dlatego uznał go za potencjalne zagrożenie! Kretynizm ale tak pokazuje norton. Inne zagrożenie które może wykrywać to fakt, że program MkAvrCaclulator pobiera z własnej witryny reklamę firmy www.tme.pl którą reklamujemy w programie.

      Dlatego jak na początku, jeśli uważasz że koci norton mówi prawdę a ja wciskam zawirusowane i podejrzane mechanizmy to proszę skasuj MkAvrCalculator, nie ufaj mi i zapomnij o moich narzędziach. Wszyscy będziemy zdrowsi i spokojniejsi - nie sądzisz ? ;)

      Na zakończenie - polecam ci rozejrzeć się w końcu za porządnym programem np AVG.

      Usuń
  16. No Mirek, (skoro już mamy być na TY - w końcu jesteśmy w podobnym wieku)tego się nie spodziewałem po Tobie. Taki poważny gość, a tu taki hejt.
    Przecież nie napisałem, że uważam, że program jest zawirusowany, bo go przywróciłem mając do niego zaufanie.
    Wysłałem wiadomość informacyjnie, a Ty się obrażasz jakbym atakował Twoje oprogramowanie. Wiadomości są przecież weryfikowane, więc zamiast pisać w takim stylu lepiej po prostu jej nie zamieszczać, a jeśli już to ją grzecznie skomentować i podać tylko np. trzeci akapit od końca ze swojej odpowiedzi.
    Następnym razem zastanowię się czy w ogóle pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeśli wolisz możemy być na Pan, ale uważam że to chyba nic niegrzecznego być na Ty.

      Posłuchaj to nie żaden hejt, ok być może troszkę jakoś ostro to zabrzmiało ale uwierz mi - wkurzony to ja jestem na te kocie antywirusy, które spędzają nie tylko mi sen z powiek a nie na ciebie, że to piszesz. Chciałem tylko aby mocno wybrzmiało to co myślę o antywirusach a szczególnie o mega kocim nortonie .... Sorki ale taką mam opinię o tym programie i tego nic nie zmieni. Jeszcze raz powtarzam, absolutnie nie miałem na celu ciebie urazić czy coś i jeśli tak to odebrałeś to najmocniej przepraszam.

      Usuń
  17. OK, nie mam nic przeciwko koleżeńskiej formie zwracania się do siebie. Chodziło mi tylko o podanie informacji, która dla autora oprogramowania może być cenna. Nie miałem pojęcia, że temat jest Ci znany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok przepraszam jeszcze raz, bo jak to czytam jeszcze raz to głupio wyszło, bo przecież skąd miałeś wiedzieć, że co jakiś czas takie powtarzające się zgłoszenie i to szczególnie od posiadających nortona.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skontaktować się z firmą nie nie pisać na blogu ;)

      Usuń
  19. Mirku, mam wersję 1.0.0. build 70 (oczywiście pełną). Jak ją zaktualizować do najświeższej? Przy okazji - dzięki za kawał dobrej roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieaktualne, poradziłem sobie kopiując nowe pliki do starego katalogu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam windowsa 8.1 i po rozpakowaniu mkavrcalculator i próbie odpalenia go wyskakuje info. "Program przestał działać poprawnie z powodu wystąpienia problemu" Jestem początkującym jeśli chodzi o te sprawy robię wszystko zgodnie z filmikami wszystko co trzeba. Poproszę o pomoc i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie pracujesz na prawach administratora - tymczasem program ich wymaga

      Usuń
    2. też to już sprawdzałem i mam administratora

      Usuń
  22. dzien dobry mam pytanie co robie nie tak ,wyskakuje mi takie cos (cannot open file (c\users\pancio\documents\mkavrcalculator\tmp.tmp)nie mozna odnalesc okreslonego pliku ,albo pokazuje zupelnie czarna konsole w avrdude ,albo ja nie umiem sluchac ze zrozumieniem albo niewiem co

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.
    Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź z Waszego sklepu, po wysłaniu emaila z dowodem zakupu, aby otrzymać licencję na MkAvrCalculator?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń