Ads_700x200

poniedziałek, 22 lipca 2013

Tykające serwa czyli ServoClock

Witam,

Nie mogłem się oprzeć aby nie przedstawić wam kolejnego już ale jakże ciekawego pomysłu naszego kolegi z forum ariek44. Pomysł totalnie pozytywnie zakręcony. Jest to mianowicie zegarek, niby prosty zegarek, a tak na prawdę kolejne wcielenie sposobu na nietypowy zegarek. Ja przyznam, że do tej pory takiego nie dostrzegłem w internecie - może i słabo szukałem ale nie ważne - tu widać krok po kroku ogromny wkład pracy w obróbkę PLEXI, staranność wykonania, że nie wspomnę o niesamowitej prezentacji i dokumentacji zdjęciowej. Oglądając same zdjęcia można bez słów zobaczyć o co w tym chodzi. Jestem pełen podziwu za każdy element tego projektu począwszy od pomysłu po realizację aż do efektu końcowego. Zapraszam was koniecznie do obejrzenia.




;)

2 komentarze:

  1. projekt świetny, teraz wszyscy będą zazdrościć tego, że aż Pan przedstawił go na swoim blogu. Gratulację dla autora. Teraz czeka mnie wiele nieprzespanych nocy i może też uda mi się tu trafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale sam przyznasz, że projekt na prawdę BOMBA! ;)

      Usuń