Ads_700x200

czwartek, 16 marca 2017

ENKODER + BARGRAPH - EPILOG

Witam,

Tym razem kolejny epilog ale dotyczący serii odcinków na temat zwykłych prostych enkoderków obrotowych. Niejako przy okazji, ot tak całkiem przypadkiem ;) zaplątała się do tego poradnika biblioteka do obsługi bargafów ;) tak tak, liczba mnoga ... i mam nadzieję, że Wam się to bardzo spodoba ale także przyda w życiu codziennym ;). Będziecie używać aż się będzie kurzyło tak jak ja ;)
Dodatkowym małym bonusikiem będzie kolejny projekcik, dla początkujących z prostym kodem wykorzystującym w podstawowy sposób enkoderek do wygodnego sprawdzania zawartości generatora znaków własnego LCD. Polecam ... fajnie działa... Powiem Wam, że z ciekawości aż wykopałem ze wszystkich szuflad różne swoje stare LCD'ki i sprawdzałem. Gdybym wcześniej tak sobie na szybko sprawdzał te wszystkie wyświetlacze to bym dobierał akurat do projektu taki, co miał czcionki, które ja się męczyłem i ręcznie generowałem w CGRAM z ograniczeniem do max przecież 8 znaków ;)



BIBLIOTEKI i wszystkie materiały z poradnika dostępne są pod linkiem poniżej:



oto EPILOG w dwóch częściach (jak to u mnie bywa) ;)


.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jeśli nie dzisiaj to jutro drugi i ostatni odcinek ;)

      Usuń
  2. Gdzie można znaleźć biblioteki użyte w epilogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to? to kolega nie widział poradnika ? przecież pokazywałem w poradniku gdzie. Poza tym pod filmikiem w opisie na Youtube jest link ... ale proszę tu również podam link: https://goo.gl/Gn7QdX

      Usuń