Ads_700x200

czwartek, 30 marca 2017

DELPHI 05 - Jak sprzętowo zabezpieczyć aplikację ?

Witam,

Oto kolejny mini cykl poradników w tematyce programowania na PC w Delphi przy pomocy komponentu MkUsbDetector. Tym razem zajmiemy się zastosowaniami tego małego i niepozornego komponentu do zabezpieczenia aplikacji. Ale nie tylko jeśli chodzi o jej uruchamianie! Pokażę również jak zrealizować spersonalizowany dostęp dla różnych użytkowników! Przy okazji poznamy kilka ciekawych technik programowania w Delphi. Zobaczymy jak wygląda tzw "hash-owanie" czyli kodowanie danych ale ... ale TYLKO w jedną stronę! Nie da się ich odkodować. Hmmm niektórzy pomyślą, to po co taka głupota ? ;) Zobaczysz! przyda się ... tylko trzeba zrozumieć ideę takich działań. Zapraszam na małą przygodę z Defiaczkiem w kilku odcinkach 





Oto filmiki:











;)

5 komentarzy:

  1. Jest jakaś darmowa wersja Delphi czy tylko płatne? Bo ceny nie wyglądają dla hobbystów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi jak to jest, że już od dawna przy okazji i poradników na blogu i na naszym forum i na faceboku - WSZĘDZIE trąbię i to nie tylko ja, w niektórych poradnikach nawet to powtarzam, że jest w pełni 100% darmowa wersja DELPHI STARTER za zupełne FREE ... a ty nawet nie zajrzysz na stronę producenta ? ;) sorki ale troszkę dziwne to pytanie ...

      Wystarczy na stronie www.embarcadero.com wybrać na górze zakładkę z MENU - FREE TOOLS i dalej kliknąć albo na Delphi starter albo jeśli ktoś woli to C++ Builder starter - i zupełnie za darmo pobrać i się uczyć. Obydwa warto pobrać. A to co ja pokazuję w poradnikach - to właśnie działam na wersji starter dokładnie

      Usuń
  2. Jak się nazywa ta nakładka na Pana pulpicie do segregowania aplikacji? Kiedyś takiej używałem, ale za Chiny ludowe nie mogę sobie tej nazwy przypomnieć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że to aplikacja Fences...
      http://www.stardock.com/products/fences/

      Usuń