Ads_700x200

sobota, 22 października 2016

Photoshop #004 - czyli warstwy, warstwy i takie tam ;)

Witam, 

... i zapraszam Was serdecznie na kolejny odcinek , tzn czwartą część poradnika na temat Photoshopa ;) ... Tym razem wciąż dominujący temat, czyli warstwy ale tym razem już w praktyce. Do dzieła, zaczniemy w końcu "COŚ" tworzyć a nie tylko rozmawiać teoretycznie na temat fotoszopika ;) Mam nadzieję, że każdy znajdzie dla siebie coś ciekawego. Dajcie mi proszę znać czy, spodoba Wam się również ten odcinek, a także czekam na pytania gdyby coś okazało się niezrozumiałe. Chętnie podpowiem w ramach, swojej na prawdę skromnej fotoszopicznej wiedzy. A może Wy też coś podpowiecie ? 




oto filmiki (bo jest ich kilka) 





Na sam koniec chyba jednak jeszcze udostępnię materiał, który nagrałem jako poradnik 04 lecz stwierdziłem, że mi się nie udał do końca i postanowiłem nakręcić materiał od początku. Niestety w nowym materiale zająłem się też nieco innymi opcjami ... przez co okazało się, że hmmm kilka być może fajnych porad musiałoby zniknąć bezpowrotnie ?

aaaaa... pomyślałem sobie, że ten "ala nieudany" odcinek, a w zasadzie jego wybrane fragmenty, również opublikuję, dla wytrwałych, dla tych, którzy wytrzymają moje ględzenie ale będą chcieli poznać jeszcze jakieś nowe techniki i sztuczki fotoszopa - zapraszam


;)

3 komentarze:

  1. Fajnie.
    Aby tak dalej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) kolejny świetny odcinek. Na marginesie dodam, że dzięki Panu zacząłem swoją przygodę z programowaniem :) Niestety po technikum elektronicznym dowiedziałem się tylko że istnieje procesor 8051... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo dobrze, to już wiem jak domalować komuś wąsy, a co z Delphi? He? ;)

    OdpowiedzUsuń