Ads_700x200

wtorek, 17 lutego 2015

GreenScreen - efekty specjalne - jak to jest zrobione?

Witam,

W dzisiejszym bardzo nietypowym poradniku (nietypowym ponieważ nie dotyczy tym razem ani elektroniki ani języka C) ;) ... chciałbym (w odpowiedzi na wasze maile i zapytania innymi drogami) odpowiedzieć w jaki sposób realizuję u siebie takie "ala" efekty specjalne. Może to za duże słowo, że efekty specjalne - no ale zobaczcie sami. Czasem trzeba co nieco pokombinować, natrudzić się aby wymyślić dobrze jakiś efekt tzn żeby na końcu był dobrze widoczny na ekranie. Oczywiście całość nabiera smaku i kolorytu jak się doda odpowiednie odgłosy i podłoży odpowiednie tło ... ale właśnie - jak to jest zrobione ? - zapraszam na kilka minut materiału:




oto filmik


;)

4 komentarze:

  1. Nie za długi ten filmik? ;) Jakoś nie mogę się przyzwyczaić - ledwo włączyłem a tu już koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Zanim włączyłem ten filmik myślałem , że to będzie jakiś poważny film na temat efektów specjalnych a tutaj bardzo fajnie się rozczarowałem. Bardzo humorystycznie pokazane. Ogólnie zazwyczaj efekty specjalne wykonuje się na tle zielonej ściany czy zielonego pomieszczenia. Nie raz oglądałem filmy zza kulisów i można zaobserwować właśnie zaobserwować , że w większości to kolor zielony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik bardzo fajny :) Ja miałem okazje uczestniczyć w warsztatach na temat green-screen, gdzie wytłumaczone było właśnie na jakich zasadach to działa, można było potem swoje filmy składać z materiałów - świetna sprawa. :) Wychodziły mega wypasione filmiki :)

    OdpowiedzUsuń